Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar info@by-soof.nl

VERZENDING

Alle bestellingen worden verzonden met een track and trace code. Verzending is gratis voor bestellingen boven de €25. Je kunt jouw track en trace code en instructies vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt nadat wij jouw bestelling hebben klaargezet. Je moet zelf pro-actief bezig zijn en de tracking in de gaten houden. Is er iets niet duidelijk? Stuur ons dan gerust een mailtje en dan helpen wij jou verder!

Let op: Heb je een verkeerd adres opgegeven dan is dit binnen 24 uur nog te veranderen door ons een mail te sturen.

Heb je dit niet binnen 24 uur gedaan hebt kost het 7 euro om een herzending in te dienen bij de verzendcarriers. Deze kosten zijn voor eigen rekening. let dus goed op dat je alles zorgvuldig invult.

Nederland & België:

Alle orders in Nederland boven de €25,- worden gratis verzonden. Voor orders onder de €25,- wordt €4,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Europa & United Kingdom

Orders naar de rest van Europa & UK worden vanaf €150,- gratis verzonden. Voor orders onder €150 wordt €9,95 verzendkosten in rekening gebracht. Door de douane geheven invoerrechten en belastingen vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant.

Internationaal

Orders naar Australië, Brazilië, Canada, China, Amerika, Indonesië, Mexico, Hong Kong, Zuid-Afrika worden vanaf €150,- gratis verzonden. Voor orders onder de €150,- wordt €19,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Alles betreft verzending is te vinden op de verzending & retournering pagina

Let op! Gedurende de sale, feestdagen en tijdens andere acties kan het voorkomen dat bestellingen later worden verzonden. Meer dan 90% van de pakketjes worden binnen de 5 en 8 werkdagen geleverd echter afhankelijk van de drukte kan het soms iets langer duren. Dus heb geduld aub.

Wij raden altijd aan indien je niet zeker bent van de status van je pakket om eerst zelf direct te bellen met de carrier en je trackingnummer door te geven. Op het moment dat het pakketje bij hun ligt kunnen wij niets voor je doen. Dit bespaart tijd en mail verkeer. Mocht er alsnog iets niet duidelijk zijn neem dan contact op met ons en we helpen je verder.

Wanneer je een pakketje na langere tijd nog niet hebt ontvangen, is het belangrijk om eerst even te checken wat de indicatie levertijd is in jouw land. Wanneer je het pakketje na deze tijd nog steeds niet hebt ontvangen, controleer dan of het adres juist is. Nederlandse pakketjes komen door de brievenbus, dus het is ook handig om even te checken of iemand anders het pakketje voor je heeft weggelegd. Is dit geen van allen het geval, dan kun je contact opnemen met de klantenservice info@soofofficial.nl

RETOURNEREN

Zodra ons distributiecentrum het retour pakketje heeft ontvangen wordt het verwerkt. Het wordt dan direct teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald. Het kan enkele dagen duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op deze rekening.

In deze situatie verwijzen we je graag door naar het desbetreffende verkooppunt. Aangezien je de item(s) daar hebt gekocht zijn zij de contactpersoon om dit probleem voor je op te lossen.